جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ |۱۷ صفر ۱۴۴۶ | Aug 23, 2024
تصاویر/ خدمت رسانی موکب شهدای مدافع حرم بوشهر به زائران اربعین

حوزه/ حجت الاسلام اسماعیل پور با بیان اینکه این موکب ظرفیت اسکان ۵۰۰ زائر در چادر و سوله‌های مجهز شده با وسایل سرمایشی دارد، اضافه کرد: علاوه بر این، روزانه ۱۰ هزار زائر به ‌صورت سرپایی مواد غذایی شامل آب معدنی، شربت، چای، کیک، هندوانه، میوه و دیگر ملزومات و همچنین سه وعده صبحانه و نهار و شام در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، با آغاز راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی، فعالیت موکب شهدای مدافع حرم اداره کل اوقاف استان در مرز شلمچه جنب پارکینگ 50 هکتاری، شروع شده و تا 4 روز پس از اربعین حسینی ادامه دارد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: موکب شهدای مدافع حرم اوقاف استان با همکاری اوقاف و امور خیریه و کهگیلویه و بویراحمد برای دهمین سال پیاپی، از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه مامور هستند در مرز شلمچه با پذیرایی و اسکان به زائران خدمات ارائه کنند.

عضو ستاد اربعین و مسئول مواکب سازمان اوقاف و امور خیریه در خوزستان(محور مرز شلمچه) با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی در این موکب ادامه داد: در موکب شهدای مدافع حرم، فعالیت‌های فرهنگی شامل؛ اقامه نماز جماعت صبح، ظهر و عصر و مغرب و عشاء، قرائت زیارت اربعین، برگزاری کلاس‌های احکام، قرآن و اهدای هدیه فرهنگی به زائرین خصوصا کودکان و نوجوانان توسط روحانیون اعزامی مستقر در موکب ارائه می‌شود.

حجت الاسلام اسماعیل پور با بیان اینکه این موکب ظرفیت اسکان ۵۰۰ زائر در چادر و سوله‌های مجهز شده با وسایل سرمایشی دارد، اضافه کرد: علاوه بر این، روزانه ۱۰ هزار زائر به ‌صورت سرپایی مواد غذایی شامل آب معدنی، شربت، چای، کیک، هندوانه، میوه و دیگر ملزومات و همچنین سه وعده صبحانه و نهار و شام در اختیار آنان قرار می‌گیرد که توسط 30 نفر از خادمان افتخاری استان بوشهر، به صورت شبانه روزی در موکب به زائرین خدمت ارائه می‌شود.

مدیر کل اوقاف استان بوشهر ادامه داد: جهت بهره مندی زائرین از غذای گرم و سالم و بهداشتی، روزانه در سه وعده غذایی در آشپزخانه موکب شهدای مدافع حرم در خرمشهر غذا طبخ و به غیر از پذیرایی در موکب، در نقطه صفر مرزی نیز توزیع می گردد.

حجت الاسلام اسماعیل پور خاطر نشان کرد: تمامی هزینه های این موکب از محل اجرای امینانه نیات واقفین خیر اندیش استان و کمک خیرین تامین گردیده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha